maanantai 8. huhtikuuta 2019

Tarjouksia

Sattuipas hauskasti, että samana päivänä tarjottiin sekä pentua että kysyttiin pitämään maksullista koulutusta. Koiria on tässä talven aikana tyrkyttänyt ainakin neljä ihmistä, ja koulutuskyselyitä tullut toinen mokoma. Pentuja/aikuista koiraa on tarjottu tasapuolisesti kummastakin rodustani. Jotakin olen tehnyt vissiin oikein kun tämä näin menee - mahtava "palkkio" itselle kaikista näistä vuosista :)

Toistaiseksi olen sanonut kaikille ei. Sitä toiminimeä pitäisi kyllä nyt vissiin alkaa selvittelemään, niin voisi jonkun kurssin joskus pidellä.

2 kommenttia:

  1. Mulla on OP-kevytyrittäjäpalvelu. Ihan sikahelppo, kun mä en tajua ns. mistään mitään eikä välttämättä kiinnostakaan tajuta. Nyt voin vaan laittaa laskuja menemään pam pam pam, ja ne hoitaa siellä (mun tarpeeseen hyvin maltillista) provikkaa vastaan esim kaiken verotukseen liittyvän ja perusti toiminimet ja kaikki. :D En varmaan ikinä olisi perustanut toiminimeä, jos en olisi törmännyt tähän palveluun. Vastaaviahan on siis muitakin, mä vaan oon valmiiksi jo OP:n asiakas niin tuntui helpoimmalta.

    VastaaPoista
  2. Mä oon katsonut sitä ukko.fi -palvelua, mutta itse taas oon sellainen että ärsyttää maksaa 5% provikkaa jollekin asioista jotka kuitenkin olisi myös itse opeteltavissa. Lisäksi oikealla toiminimellä voisi laittaa tosi paljon hankittuja välineitä vähennyksiin, mikä ihana tekosyy ostaa kaikkea uutta (esim. namimaatti kutkuttelisi heti). Toisaalta tollanen olisi matalan kynnyksen systeemi kokeilla.

    VastaaPoista